Hotel LTI Agadir Beach Club ligt aan de Boulevard en heeft winkels om de hoek.
12 jaar geleden
Hotel Residence Igoudar, Hotel Mabrouk en Hotel Agadir zijn gelegen tussen twee boulevards met winkels namelijk de Boulevard du 8 Aout en de Boulevard Mohammed V. Welke richting je ook op gaat, je komt op een boulevard met winkels terecht. Bij de genoemde hotels liggen aan de boulevard Mohammed V. ook nog een McDonalds en een Pizza Hut. En 100 meter verder het Al Inbiaat (sport)stadion.