Hoe kan je het goedkoopst en snel naar Berlijn komen?zonder auto,fiets of lopend.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die Julien136;

Met een beetje slim zoeken kun je tegenwoordig voor heel weinig geld per trein of Easyjetvlucht naar veel Europese grote steden reizen. Als dat nog te duur is zou ik eens kijken of je een lift kunt regelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met NS Internationaal! Dan zit je voor ongeveer 30 euro in Berlijn :-D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja liften natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Last minute boeken op schiphol.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met Auto, bedoel je dan zelf rijden? Want als je met de trein wilt moet je er natuurlijk wel komen. Dan kan je met de Taxi, of je vraagt iemand om je even te brengen. Dan ga je wel met de auto. Anders heb je ook nog skeelers waarmee je naar de trein of bus kan en zo via bovenste site in Berlijn kan komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vrachtwagenchauffeur zoeken die je mee wil nemen als bijrijder. Als je geluk hebt, kan hij je later op de terugweg ook nog weer oppikken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk eens op Ryanair.com vanaf Düsseldorf-Weeze , net over de grens bij Nijmegen, die heeft soms goede aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ligt er helemaal aan hoe ver van tevoren je je reis kunt plannen. Als je ver van tevoren boekt, kun je zeer goedkoop met de ICE International naar Berlijn.

Verder is het voor vliegtickets ook afhankelijk wanneer je boekt. soms is het ver van tevoren goedkoop en soms zijn er goedkope last-minutes beschikbaar.

Wat nog een goede optie is als je ongeveer een week van tevoren je reis wilt plannen is de Duitse mitfahrzentrale http://www.mitfahrgelegenheit.de/ Dit is een site waar mensen op kunnen geven wanneer ze met de auto ergens heen rijden en hoeveel plekken ze vrij hebben. Je zal dan vanaf net over de grens voor ongeveer 35 euro naar berlijn komen. betrouwbaarder dan liften. Het is even zoeken of je een rit vanuit nederland kunt vinden, anders moet je eerst een stukje met de trein.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In gedachten en met een uitermate sterk ontwikkeld fantasietalent ben ik er sneller dan de vraag gesteld werd. Het bezitten Planet Guide en ander reisgidsen bevordert niet alleen de drang maar ook het inlevinsgvermogen om daar in reality te zijn. have a nice trip. und gute fahrt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met de bus ben je dr voor een tientje.