Kent iemand mischien een leuk vakantieadresje in de alpen waar ook wat voor jongeren/tieners te doen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Je zou eens kunnen kijken bij SNP Travelkids als je van hele mooie, spannende en niet toeristische reizen houdt.

Verder kan je in Zwitserland mooie Chalets huren, maar in het algemeen is het op een camping veel gezelliger voor tieners. Wij zaten zelf op camping Jungfrau, daar was zeer veel te doen. Dit ligt aan de kant van Bern.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tip: Als je naar Zwitserland gaat en je houdt van wandelen, dan kan je ook vooraf de 50% kortingpas aanschaffen. Je krijgt dan als volwassene korting op alle treinreizen en kabelbanen en de kinderen zijn gratis. Die reductiekaart is niet goedkoop, maar wij hadden deze er zo uit (tocht naar Jungfrau en stuk of 6 kabelbanen en 4 treinreisjes). Was ook erg afwisselend voor de kinderen om te lopen en in de trein te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
de camping bij Freissinieres in het gebied van de Ecrins (Franse Alpen).
Camping Solaire Veynes puber vriendelijke camping
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben een aantal zomers in Alpe d'Huez geweest. Appartementen zijn daar in de zomer niet duur, maar er is ook een camping. In de franse Alpen staat sport centraal. In en rond het dorp kun je naar zwembad, zomerski op de gletsjer, mountainbiken en wielrennen, dirtkarten, wandelen, vissen etc. Onder aan de voet van de Alpe d'Huez is een grotere camping met meer kans op leeftijdsgenoten. Op de alp zelf zijn echter meer activiteiten.

De VVV kan een hele actieve rol spelen bij bemiddeling voor onderdak.
AlphaLimaSierra