Kent iemand mischien goede 5-sterren campings voor de zomervakantie in vakantielanden als Spanje of Frankrijk of Italie?

Toegevoegd na 20 minuten:
Waar iemand mischien zelf ervaring mee heeft of goede verhalen over heeft gehoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Daar kom ik weer met de onvolprezen website van Zoover.
Op zoover kun je sorteren op land, op soort accommodatie en ook op aantallen sterren.

Een directe link naar enkele 5-sterrencampings in Italie vind je hieronder.
http://www.zoover.nl/5-sterren/campings/italie

Spanje en Frankrijk kun je op een soortgelijke manier vinden.

Per accommodatie vind je er informatie en ook beoordelingen van reizigers die je voor gegaan zijn.

Ik wens je veel voorpret met het zoeken van een bestemming en uiteraard ook alvast een heel fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Isola verde 2 km van Chioggia (veneto) Italia. voldoende info op het internet. ca. 20 km over zee van Venezia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Camping Resort Sanguli in Salou (Cataluña)
Dit is de website:
http://www.sanguli.es/es/index_html?set_language=es
In 6 talen, ook Nederlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Derek;

Camping Barricata in Bonelli di Porto Tolle, halverwege Ravenna en Ventië.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ai.....ik zien nu dat deze camping maar 4 sterren heeft,
toch de moeite van het vermelden waard.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat hij super is.

Toegevoegd na 21 seconden:
Italie, Garda meer