Waar kan ik een camo print trap kopen?

En met trap bedoel ik een stuk tentstof met lussen er aan. Ik heb al gegoogeld maar ik kan niets vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bedoel je niet een tarp? Te koop bij bv de kampeerwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij de dumpstore
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan je eenvoudig zelf maken, door wat tentdoek te kopen en er lussen aan te zetten. Een fluitje van een cent!
Ik deed dit eens voor mijn camperbusje, ik maakte een luifel van tentdoek (gekocht per meter bij Obelink te Winterswijk) en i.p.v. lussen had ik er drukknopen in geslagen (de andere helft van de drukknopen aan de dakgoot geschroeft.) De drukknopen zijn van het mer Prym.