in de metro van Parijs zie je muziekkanten,mag iedereen dat zomaar doen?heb je daar bv. toestemming voor nodig?mag je daar gewoon gaan staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

"De muzikanten van de metro van Parijs zijn een verhaal apart. Het is pas sinds 1997 dat je niet zomaar mag musiceren in de metrogangen perrons en treinen. Dit om overlast te voorkomen voor de reizigers. Muzikanten moeten eerst auditie doen voor een speciale commissie om in aanmerking te komen voor een speelvergunning, een zogenaamde EMA "Espace Métro Accords". Maar lopend door de metrogangen van Parijs heb ik niet het gevoel dat er erg streng wordt gecontroleerd."

Onveranderd overgenomen van bronsite
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt inderdaad ze moeten een soort auditie doen..
En of er echt gecontroleerd word ? Ik denk dat ze dat onderling doen. Als jij vergunning hebt voor gang A en komt een andere opeens naast je staan ben je niet blij : p