mag je uw laptop, gsm, digitaal fototoestel en alle kabels (voor aansluiting op electriciteitsnet..) meenemen in uw handbagage bij een reis naar Bali?

of moet dit allemaal in de valies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

zolang je onder de limiet blijft qua gewicht mag het gewoon. de stelling dat je het niet aan mag zetten klopt trouwens ook niet (helemaal meer). het gevaar was al verwaarloosbaar klein en is door nieuwe technologie nu helemaal nihil. de europese commissie heeft al in 2008 besloten dat bellen in vliegtuigen binnen de Europese Unie is toegestaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook voor laptops is het niet altijd verboden. ik zou het even checken bij je maatschappij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, geen probleem zolang je het maximaal toegestane gewicht voor handbage niet overschrijdt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GSM mag je sowieso niet aanhebben. Ook andere apparaten die uitzenden moeten uitstaan in een vliegtuig.

Ik weet ook niet of er wel een elektriciteitsnet aanwezig is...

Maar in principe mag je het bij je hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mag gewoon in de handbagage,alleen bij security check even alles apart in een mandje leggen.
deze ervaring hebben wij altijd tenminste naar Thailand en de Filippijnen.
wens je vast een hele fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de regels staat dat je apparatuur gebruiksklaar moet kunnen maken. Je moet dus wachtwoorden weten, maar mij hebben ze er niet naar gevraagd (oktober, AMS-KUL- SGN-HAN-KUL-AMS) Kabels en opladers geen probleem