Waar kan ik goedkoop overnachten in Rotterdam?

Hallo, ik zou graag willen weten waar ik goedkoop kan overnachten in Rotterdam, het liefst op loopafstand van de stadsplein waar al de discotheken zijn.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Onderstaande link is een link naar een Bed & Breakfast site van verschillende Bed & Breakfasts in Rotterdam.
Prijzen varieren van 20 Euro (midden in centrum) tot 125 Euro (maar dan heb je een luxe appartement tot je beschikking).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor de link.

Andere antwoorden (3)

Via onderstaande site kan ke zoeken naar goedkope hotels. Reken op 70 euro (met korting).

Op Hostelworld ben je nog goedkoper uit, zo'n 30 euro gemiddeld.

Er is ook een stayokay (voormalig jeugdherberg). 20 euro pp.

Toegevoegd na 2 minuten:
De stayokay ligt bij de kubuswoningen, wat natuurlijk al geweldig is. Dit ligt in het centrum, vlakbij de discotheken. In de bron de links om na te gaan of er plek is en of je voor een bepaalde tijd binnen moet zijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
(stayokay is 27,50 met ontbijt voor één persoon. Mogelijk dat je in een slaapruimte met anderen verblijft).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www,vakantieveilingen.nl daar willen ze nog wel eens goedkoop een nachtje weg aanbieden... Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de van Brienenoordbrug