Wat zijn producten die je goed in Polen kunt kopen?

Zijn er producten die je goedkoop of van betere kwaliteit in Polen kunt kopen? Over een paar weken ben ik er een week en wellicht kan ik er iets aardigs scoren.

paulus811
12 jaar geleden
in: Vakantie
22.9K

Antwoorden (3)

Alcoholhoudende dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was kort geleden in Krakau.
Dingen "scoren" of winkelen is aan mij niet besteed,
maar het viel me op dat kleding en schoenen toch een stuk goedkoper zijn dan in Nederland.

Zo goed als alles is in Polen goedkoper. Kleding, levensmiddelen, huishoudelijke artikelen, linnengoed, gordijnen, drogisterij, zoetwaren en sigaretten.

Veel winkels zijn 's avonds en 's zondags geopend, soms ook 's nachts. Er bestaan veel hypermarkten en 24uurs-slijterijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@euroman. Een beetje restaurant ben je op een avond al 40-80€ PER PERSOON kwijt.
paulus811
12 jaar geleden
momopoyolo, bedankt voor je prima antwoord +. Ik ben ook niet zo'n winkelliefhebber, maar zit voor m'n werk binnenkort een week in Wroclaw (of all places). En naast het werk zal ik de vrije tijd toch een beetje met winkelen moeten doorbrengen, het schijnt een mooie stad te zijn. En Anna85, dat het eten en drinken daar goedkoop is heb ik vaker gehoord. Vind 55 niet heel veel voor een 4 en 2 gangenmenu, in Nederland rekenen ze tegenwoordig doodleuk al 17,50 voor een doodsimpel sateetje dat je thuis 10x lekker maakt.
Aangezien mijn vorige antwoord verwijderd werd omdat hij als beledigend werd beschouwt zal ik hem opnieuw geven en anders formuleren.

Er is niets wat interesant is om meet te nemen uit polen, misschien kan je een busje vol meenemen naar polen toe. Dan bedoel ik niet polen zelf maar hulpgoederen omdat ze daar het niet zo goed hebben als wij hier in nederland!!!