Wat zijn producten die je goed in Polen kunt kopen?

Zijn er producten die je goedkoop of van betere kwaliteit in Polen kunt kopen? Over een paar weken ben ik er een week en wellicht kan ik er iets aardigs scoren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Alcoholhoudende dranken

Ik was kort geleden in Krakau. Dingen "scoren" of winkelen is aan mij niet besteed, maar het viel me op dat kleding en schoenen toch een stuk goedkoper zijn dan in Nederland. Zo goed als alles is in Polen goedkoper. Kleding, levensmiddelen, huishoudelijke artikelen, linnengoed, gordijnen, drogisterij, zoetwaren en sigaretten. Veel winkels zijn 's avonds en 's zondags geopend, soms ook 's nachts. Er bestaan veel hypermarkten en 24uurs-slijterijen.

Aangezien mijn vorige antwoord verwijderd werd omdat hij als beledigend werd beschouwt zal ik hem opnieuw geven en anders formuleren. Er is niets wat interesant is om meet te nemen uit polen, misschien kan je een busje vol meenemen naar polen toe. Dan bedoel ik niet polen zelf maar hulpgoederen omdat ze daar het niet zo goed hebben als wij hier in nederland!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100