Shoppen tijdens carnaval

Ik wil met mijn vriendin tijdens de carnaval naar Duitsland gaan.
Niet zozeer omdat wij zo van Caranaval houden, maar het lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.

Maar zou je in Keulen of Düsseldorf ook tijdens de carnaval kunnen shoppen?
Denk het niet, maar kan me ook goed voorstellen dat dit wel open is.

Gr. Joris

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
8.2K

Antwoorden (4)

Ik zou er niet aan beginnen, als je ook wilt shoppen. Ik denk dat de winkels dicht zjn. Maar misschien is het handiger om eens contact op te nemen met het Duits Verkeersbureau die zullen je meer kunnen vertellen.
De site kun je wel vinden via google
13 jaar geleden
Op Rosenmontag zijn de winkels dicht in Keulen

http://www.nieuws.be/nieuws/Carnaval_vieren_in_Keulen_dc63d870.aspx

Wat zoek je er in die dagen? Gekkenhuis daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wens jullie veel plezier in Duitsland maar winkelen tijdens carnaval zit er denk ik niet in. De Duitsers vieren carnaval erg uitbundig en zeer gezellig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet van carnaval houdt, kun je beter een andere keer naar Duitsland gaan. De winkels zijn er dan (op een enkele supermarkt na) gesloten. Overigens zijn in Maastricht de winkels wel open op carnavalsmaandag en -dinsdag.