Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laat een hotel je erin als je 16 bent?

Hallo, bedankt voor het lezen en beantwoorden van deze vraag. Mijn vriendin is 20 jaar en ik 16 jaar en we willen een hotel boeken. Maar omdat ik 16 ben word ik er waarschijnlijk niet toegelaten. Mijn vraag is: Als mijn vriendin de boeking doet via de balie dan hoef ik toch niet mijn ID te laten zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor de meeste hotels is alleen het aantal personen dat op een kamer verblijft van belang. Er is dus maar één naam en één ID nodig.

Kortom: je zal worden toegelaten.
(Lees meer...)
Antoni
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De meerderjarige is als aanmelder of hoofdboeker aansprakelijk voor de totale boeking en moet de verplichtingen die daaruit volgen, nakomen. Hij is aansprakelijk voor zijn medereizigers, waaronder de minderjarige. Het verdient aanbeveling de ouders c.q. de verzorgers van de minderjarige(n) een schriftelijke verklaring te laten afgeven, waaruit blijkt dat de ouders c.q. verzorgers akkoord gaan met de reis van de minderjarige(n).
Jij kunt zo meelopen als je vriendin boekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding