Hoe verhelp je een lekkage aan een De Waard tent?

De afgelopen dagen begon mijn albatros flink te lekken op de naden aan 1 kant van de tent. daar stond de wind vol op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Antwoorden (3)

in kampeerwinkels kan je een speciale spray kopen die je naden van je tenten weer waterdicht maakt, daarnaast zijn er ook sprays die waterafstotend werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens het De Waard forum wordt lekkage veroorzaakt door vuil, waardoor het katoen zijn natuurlijke werking verliest omdat de poriën dan verstopt zijn. Het best kan je 'm met water, zónder zeep, schoonspuiten.
Amadea
12 jaar geleden
Ga naar een goede Camping shop en laat je daar uitvoerig informeren over de diverse producten die er op dit moment in de handel om zo tot een lekvrije tent te komen.