Kun je nog met de boot naar Engeland in 1 dag. Dus in de ochtend vroeg heen en savonds weer terug?

Een aantal jaren terug heb ik dat gedaan, wil het nu weer maar het kan alleen met een overnachting heen en terug op het schip (stena line) en dat wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

volgens de sites die ik heb geraadpleegd kan dat niet meer.
Een idee zou kunnen zijn dat je gewoon twee losse tickets koopt? Het kost behoorlijk wat meer, maar dit zou een oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan vanuit Calais met de boot naar Engeland.
Je bent er dan met een paar uur.
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je in Engeland moet of wilt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kon vroeger met de Stena Line.
Tot begin januari 2007 hadden ze een Catamaran op die route varen die er 3 uur en 40 minuten over deed om de afstand af te leggen.
Uit mijn hoofd vertrok de eerste boot rond 6.30 's morgens, dan was je rond een uur of 10 in Engeland.
De laatste boot terug voer dan rond een uur of 20.00, waardoor je rond middernacht weer op de Hoek van Holland stond.

Op zich kan wat je wil nog steeds, je neemt de boot van Hoek van Holland om 9 uur 's morgens, je komt dan om 16.30 aan. De boot gaat om 23.45 weer terug, dus heb je zo'n 6,5 uur de tijd. Maar ja, op de terugboot moet je dan wel de nacht aan boord doorbrengen.

Anders moet je het vliegtuig nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging toen met zo`n groot luxe schip, dat wil ik nu weer.
En idd de vertrektijden die jij als eerste aangeeft, dat was toen ook.
Dat was ideaal voor een dagje Londen. Ik ben bang dat dat nu toch niet meer mogelijk is :-( Vliegen is geen optie, want ik heb vliegangst en ik vond het juist met de boot zo leuk.