Wat voor soort dekbedden/overtrekken worden er gebruikt in vakantieparken?

Wij zijn in centerparcs geweest en hebben daar heerlijk geslapen. Wat voor soort dekbedden worden daar meestal gebruikt? En wat voor soort dekbed overtrekken? Welk materiaal enz. Dekbed voelt altijd wat zwaarder/dikker aan dan ik gewend ben. Wij zaten in een VIP huisje in Zandvoort

2 jaar geleden
in: Vakantie
4K
Rieneke1
2 jaar geleden
Ik zou de klantenservice daar even bellen, ze zullen je het graag vertellen.

Antwoorden (1)

Dekbedden en dekbedovertrekken die in vakantieparken worden gebruikt variëren, maar zijn meestal gemaakt van een synthetische stof zoals polyester. Ze zijn ontworpen om licht en gemakkelijk schoon te maken, en kunnen opgevouwen worden om op te bergen als ze niet gebruikt worden. Sommige dekbedden en hoezen hebben ook een waterafstotende of waterdichte buitenlaag om ze tegen vocht te beschermen.