Kan iemand misleidende kenmerken geven van Londen (Engeland) ivm. verjaardagscadeau? (zie info)

Ik geef voor mijn moeder een weekendje Londen cadeau. De reis is net voor haar verjaardag, doch wil ik haar al wat hints geven die week wat we gaan doen. Dit met behulp van afbeeldingen, maar het moet nog beetje een verrassing blijven. Het is dus niet zo dat ik een foto ga geven met de London Eye erop of iets anders, maar ik vroeg mij af of er kenmerken waren van Londen die beetje misleidend kunnen zijn? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K

Antwoorden (17)

een plaatje van een rivier??
De rivier de theems loopt door heel Londen?
plaatjes met mode merken? Londen is ook een mode stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhmm..
Je kunt een metrostation.
Dan is ze eigenlijk nog geen stap verder, maar weet ze al wel dat het een grote stad is.
En misschien kan je ook de theems laten zien.

Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed..
best lastig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de andere kant van de straat (want ze rijden er links)
Met een toren (tower of London)
Kijk met een oog (the London eye)

etc.
12 jaar geleden
Een plaatje van de omtrek van Londen (herkent bijna niemand zomaar) met een oogje (London Eye) of water (de Theems).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee!
Je kunt een afbeelding van Madam Tussaud laten zien, die zit zowel in Londen als in Amsterdam, of plaatjes van de rosse buurt (ook in beide steden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fles (london) tonic)
afbeelding van circus (picadilly)
12 jaar geleden
De big ben? Tivier de Theems
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een foto van een regenbui... Het regent namelijk nogal vaak in de UK... Of iets met een trouwfoto( betreft bruiloft kate and william)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een paraplu!
Downingstreet 11 is het adres van de Premier van Engeland. Er zijn veel foto's van die woning te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het heel cryptisch wil maken, kan je een pakje sigaretten geven.
Londen wordt ook wel eens 'The Big Smoke' genoemd.

Dat is een puzzel die ze waarschijnlijk niet door heeft...

En waar ze wel even over kan denken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een foto van FC Barcelona gebruiken, die spelen over enkele weken de finale van de Champions League in Londen.

Een trouwfoto van Willem Alexander & Maxima (koninklijke bruiloft).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een anagram van Londen maken, dan staan de letters in een andere volgorde. Denlon, neldon etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou feitelijk allemaal foto's waar een Engelse tekst op staat kunnen laten zien. Bijvoorbeeld van de broodjeszaak Subway, het tijdschrift Times, de modezaken She en We, een coffeeshop, een Wedgewood kop en schotel, etcetera.
Amadea
12 jaar geleden
Rode telefooncel, big ben, londen eye etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pond thee; vanwege de munteenheid en omdat er veel thee gedronken wordt.

Een cd van Big Benny, dan denkt ze dat jullie naar een concert van hem gaan :P

http://www.bigbenny.nl/bigbenny/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fish 'n chips
12 jaar geleden
Een foto van een dierentuin, the London Zoo is heel bekend, maar dierentuinen zijn er overal