Zijn er dorpjes in de buurt van Bodrum in Turkije die makkelijk te bereiken zijn maar niet zo toeristisch?

Ik ga naar Bodrum en zie dat het nogal toeristisch is daar, om wat van de Turkse cultuur mee te krijgen wil ik ook even ergens anders heen in de buurt van Bodrum. Waar is het minder toeristisch maar wel goed bereikbaar vanaf Bodrum?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Torba, er gaat een busje naar Bodrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga maar eens naar Yalikavak. Dat is zowat het einde van de wereld. Zou er in de winter nog niet dood willen liggen; in de zomer, herfst en lente trouwens ook niet ;-)