Ik wil graag met mijn vriendin een last minute boeken naar Bulgarije, appartement voor 8 dagen met het vliegtuig. Nu boeken?

Scheelt het veel geld als je voor volgende week boekt, of dat je boekt voor in juli ? En wat is verstandiger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Als je graag een lastminute wil, dan moet je vooral nu niet boeken voor een vakantie in juli.
AWM
13 jaar geleden
Een last minute voor volgende week is goedkoper dan voor in juli te boeken.

Hoe minder tijd tussen boeken en op vakantie gaan hoe goedkoper (meestal).
Juli is sowieso al een duurder maand om op vakantie te gaan dus dan scheelt het je ook al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is het zo dat hoe later je boekt hoe goedkoper het wordt.
Nadelen van te kort van tevoren boeken zijn, weinig keus meer en totaal geen voorpret.