Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een online wereldkaart om je reisweg uit te stippelen?

Ik kom regelmatig handige reistips tegen op het internet. Deze voeg ik toe aan mijn favorieten. Maar zo verlies ik snel het overzicht. Ik zou het handig vinden mocht ik via een online wereldkaart mijn hotspots kunnen toevoegen om ze daarna met elkaar te verbinden en dus zo mijn reisweg kan uitstippelen. Zo wil ik bijvoorbeeld op dag 1 een hotspot toevoegen in New York, dag 2 in Parijs, dag 3 in Australië, dag 4 terug in New york, enz, .... . Op dag 146 (bvb) heb ik genoeg hotspots in New York en wil ik ze met elkaar verbinden. Liefst staat alles op één wereldkaart. Eerst dacht ik aan Google Maps of de kaart van Tripadvisor, maar dat is het toch niet helemaal (of ik ken bepaalde functies niet?). Ik bezie het dan ook zo als ik een pin op mijn wereldkaart zet dat ik zelf meer info kan toevoegen over die bepaalde plaats (museum, restaurant, natuurpark,...) en het dan later terug kan inzien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://www.pinmaps.net/

Is geloof ik wel wat jij bedoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding