Weet iemand een adres in Versailles bij Parijs een adres voor voetbal te kijken?

Zondag zit ik in Versailles bij Parijs, en vroeg me af of mensen toevallig nog een leuk adresje weten waar ik voetbal kan gaan kijken, hoorde namelijk bij de tour op tv dat de Fransen niet meer veel om voetbal gaven na deze vernedering.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De finale is volgens mij dik na de finisch van de etappe. circa 17,30 uur

Dus ik zou zo zeggen elke willekeurige kroeg