Is er een website waar je een afstand hemelsbreed kan laten berekenen, maar met onbekende bestemming? Alle mogelijke plaatsen rondom vertrekpunt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bestemming niet bekend is is de afstand niet te berekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil de afstand ook niet berekenen, want die weet ik tenslotte al. Ik wil weten waar je uit kunt komen met de afstand die ik weet vanaf het vertrekpunt.

Antwoorden (2)

Probeer het eens op de site: http://www.afstandmeten.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat moet lukken. Je beginpunt zet je neer en dan trek je een lijn tot de bedoelde afstand. Een heel cirkeltje zal misschien niet lukken maar dan ga je gewoon een stukje verderop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lukt inderdaad. Alleen kun je ook niet ergens een bepaalde afstand invullen bijvoorbeeld 63,3 km van punt a die bekend is naar punt b die onbekend is?
Heel simpel, pak google earth.
Met de liniaal functie kom je al redelijk dacht ik, en je kan gelijk een beetje zien hoe het e.e.a. er uit ziet en wat je tegen kunt komen.