Hoe sneeuwzeker is het gebied Christlum Achenkirch Oostenrijk in de week van 8 -15 maart?

Op zoek naar een voordelige wintersportvakantie in een sneeuwzeker gebied voor 6 personen waaronder 1 kind. Min 3 slaapkamers. Best lastig. Nu een gevonden, maar ik ben totaal niet bekend in het gebied. Iemand ervaringen in maart in het gebied Christlum Achenkirch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Het is niet echt hooggelegen, sneeuw is er altijd wel maar niet altijd optimaal. Voor sneeuwzeker moet je
Minimaal op 1500m zitten . Kijk daarvoor meer naar Frankrijk. Reis is langer maar betere ski gebieden.