ik woon sinds kort in spanje vlakbij alicante en torrevieja men vraag is

is er ergens een website want die vind ik blijkbaar niet waar je bijvoorbeeld kan zien waar er rommelmarkten zijn en festivals of bijeenkomsten of kermis of dergelijke zodat ik via die weg zo kan zien en uitstapjes met men gezin regelen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

De kans dat je een website vind met dergelijke evenementen in je regio is niet zo heel erg groot. In Nederland zijn we heel erg Internetminded en dicht be-internet, en is van zo ongeveer elke vereniging wel iets van een website te vinden, maar in het buitenland, ook het nabije buitenland, is dat al heel anders.

Beter kun je plaatselijke kranten in de gaten houden, vooral de huis aan huisblaadjes die je zeker zult krijgen (want nee/nee-stickers kennen ze over de grens ook niet), en naturlijk informeren bij buren / kennissen / dorpsgenoten. Ook aankondigingen op locale openbare plaatsen (posters op de bank, in de supermarkt, de scholen) geven veel van dergelijke informatie.

Maar Internet ; ALS je al iets vind, is het ongetwijfeld maar een heel klein deel of niet volledig. Wellicht een leuke uitdaging om zelf iets nieuws op te starten in je nieuwe woonomgeving ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank u en ja das waar jammer dat er hier zo weinig te vinden is op internet

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op de sites van de Nederlandstalige Clubs in Alicante en omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een website u geven kan ik niet maar ik weet wel dat er in Benidorm een rommelmarkt is. Als dat kan volstaan om te beginnen!