Hoe reis je met de NS voor 29 euro naar Polen?

De NS maakt reclame dat je al voor 29 euro naar Polen kan. Echter moet je dan zelf uitzoeken hoe en wanneer. De treinen die ik kan vinden zijn vele malen duurder!
Kan iemand mij vertellen hoe je dit voor 29 euro doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou bijvoorbeeld al heel erg helpen als de NS dan aangeeft wat de mindere populaire dagen zijn, dat scheelt al flink zoeken!
Waarschijnlijk van ma t/m do, net als met vliegen.
Maar alles wat ik probeer eindigt toch ver boven die prijzen waarmee ze adverteren. Dus het zou wel mooi zijn als de NS dan in ieder geval een voorbeeld gaf van een datum? Zelfde prob troywens ook met vliegmaatschappijen.. adverteren voor een paar tientjes, maar ik kan niets vinden voor onder de paar honderd euro.

Antwoorden (1)

Ga naar http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/d vul in Amsterdam en warschau, directverbindungen, en check een aantal data. 39-49 euro pp enkele reis (Spar-Night angebot) is haalbaar op diverse dagen in April.

Dit is een officiële site van de Duitse spoorwegen, en dus betrouwbaar.