Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe reis je met de NS voor 29 euro naar Polen?

De NS maakt reclame dat je al voor 29 euro naar Polen kan. Echter moet je dan zelf uitzoeken hoe en wanneer. De treinen die ik kan vinden zijn vele malen duurder!
Kan iemand mij vertellen hoe je dit voor 29 euro doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
680
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou bijvoorbeeld al heel erg helpen als de NS dan aangeeft wat de mindere populaire dagen zijn, dat scheelt al flink zoeken!
Waarschijnlijk van ma t/m do, net als met vliegen.
Maar alles wat ik probeer eindigt toch ver boven die prijzen waarmee ze adverteren. Dus het zou wel mooi zijn als de NS dan in ieder geval een voorbeeld gaf van een datum? Zelfde prob troywens ook met vliegmaatschappijen.. adverteren voor een paar tientjes, maar ik kan niets vinden voor onder de paar honderd euro.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/d vul in Amsterdam en warschau, directverbindungen, en check een aantal data. 39-49 euro pp enkele reis (Spar-Night angebot) is haalbaar op diverse dagen in April.

Dit is een officiële site van de Duitse spoorwegen, en dus betrouwbaar.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding