Kunnen de inwoners van de Aziatische landen ook ons westerse alfabet lezen ?

In China, Japan, Afghanistan, Thailand enz. Hebben ze een ander alfabet.
Kunnen mensen uit die landen ook ons alfabet lezen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Net zoals jij hun schrift kunt leren lezen, kunnen zij ook dat van ons leren.
En als het alfabet geleerd is komt het moeilijke van het begrijpen wat er staat