Hoe heet het bagageslot dat geschikt is voor naar Amerika?

Ik hoorde iemand zeggen dat je hier een speciaal slot voor nodig hebt, in verband met de Amerikaanse duane.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Hallo Rene,

Daar is inderdaad een speciaal slot voor. Het heet een TSA slot. Hier kan je er meer over vinden:

http://www.digitalseller.nl/wat-is-een-tsa-slot

Groeten,

Bas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe opent de douane dat dan en hoe kan het dat zij het wel kunnen openen en mensen met minder goede bedoelingen niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel een plus voor je antwoord maar je link legt het niet goed genoeg uit ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat het niet goed uitgelegd wordt. Zodat mensen met minder goede bedoelingen het niet makkelijk los kunnen krijgen.
Cryofiel
10 jaar geleden
De fabrikanten van de sloten geven informatie aan de TSA. Met die informatie kan de TSA de sloten openen en daarna weer sluiten. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/TSA_lock#Luggage_locks .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, bedankt voor de snelle reactie. nu herinner ik het mij idd weer. Bedankt!!