weet er iemand of er in spanje ook veemarkten of dierenmarkten zijn? regio torrevieja of alicante

weet er iemand waar en wanneer of waar ik het wind waar ergens een veemarkt is of dierenmarkt of bijeenkomst ofzo waar we eens heen kunnen gaan met de kinderen en eventueel een dier kopen vroeger ging ik regelmatig naar de paardemarkt en zou dit hier ook wel eens willen doen uit intresse voor de dieren en de prijzen hier

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Als je internet afstruind, kom je veel informatie tegen.
Zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik weet niet of je al spaans kan lezen maar op deze site staan paarden te koop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U zou deze vraag kunnen voorleggen aan het secretariaat van de Nederlandse Vereniging Torrevieja en omstreken.
Dit is een vereniging van Nederlanders die in deze streek wonen.
Als ik het email adres aan elkaar schrijf dan pakt deze site hem niet: berm 0001 ( apestaartje) gonuts 4 free (punt)com

Dit moet dus wel aan elkaar geschreven worden met de tekens die tussen haakjes staan.
Dit is het email adres van de secretaresse mw. Ingrid Berm.

Ik wens u veel succes.

Ellen