Waarom kost een naam verander op een ticket van Ryanair meer dan een nieuw ticket?

Dus de naam van degene die gebruik maakt van het ticket...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ryanair wil voorkomen dat mensen goedkoop tickets opkopen en voor meer geld doorverkopen aan anderen om er zo winst op te krijgen.

De prijs voor het corrigeren van de naam op een ticket, als het om een correctie van een vergissing gaat, is mogelijk onredelijk bezwarend. Op basis van Europese wetgeving kan een rechter bepalen dat sommige bepalingen in de algemene voorwaarden niet eerlijk zijn ten opzichte van consumenten. Toen een zo'n zaak in Duitsland voor de rechter kwam, besloot Ryanair om het geld terug te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boeiend.
Zo had ik het nog niet bekeken. + en Liefs ;-)