sinds vandaag hebben ze er flink overlast van hemelwater, nogal wat rivieren buiten hun oevers getreden. Ik denk dat je met je vraag contact moet houden met het Portugese verkeersbureau oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (3)

Met een bus kun je in tweedagen een rondje madeira maken. Maanden maken over het algemeen niet uit is daar altijd wel rond de 20 graden.
13 jaar geleden
November en december zijn maanden waarbij de temperatuur op Madeira erg aangenaam is (20+ graden). Het zijn echter ook de maanden met de meeste neerslag.

http://www.columbusmagazine.nl/europa/portugal/madeira/bestereistijd.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een busrondreis lijkt ook mij overbodig. Madeira is prima te doen als je dagtripjes maakt vanaf 1 locatie.

Als je niet echt naar Madeira gaat voor de zon, dan zijn de maanden november en december prima. Je moet een beetje geluk hebben. Het kan er 23 graden zijn en een strak blauwe lucht, maar ook de 17 graden met hele dag regen. Hou er ook rekening mee dat het in de ochtend en avond minder (snel) warm is dan in de zomer.