Kan ik morgen gewoon een treinreis maken naar Amsterdam? Ik ben namelijk niet in het bezit van een OV kaart.

Weet jij het antwoord?

/2500

jaa je kan nog gewoon een treinkaartje kopen! Toegevoegd na 3 minuten: en kaartje kan je bij het loket kopen of in de automaat op het station. en je kan ook een anonieme OV-chipkaartkopen. ik weet niet precies waar maar wel ergens op station en kan je die tijdelijk gebruiken en geld erop zetten om te reizen. Toegevoegd na 4 minuten: of je moet een retour treinkaart kopen. Toegevoegd na 12 minuten: alleen zo'n kaart kost wel 7,50 ongeveer en staat er niks op Toegevoegd na 15 minuten: Anonieme OV-chipkaart Kosteloos Kosteloos als kaart minder dan zes weken geldig is € 7,50 kijk even op de onderstaande site voor meer uitleg: www.ov-chipkaart.nl/reizen/tarieven/

Ja, voor de trein kan je nog steeds een kaartje kopen. In de tram waar ovchip verplicht is kan je gewoon een tram dagkaart kopen.

Je kunt gewoon een treinkaartje (retourtje) huis-Amsterdam kopen, en als je in Amsterdam bent, een dagkaartje voor met de trams en bussen. Je kunt met dat wegwerpkaartje, reizen met alle trams en bussen in Amsterdam, en het werkt als de gewone OV-chipkaart (in-en uitchecken). Ik weet niet hoeveel de dagkaartjes kosten.. Een jaar geleden was dit €6,00 of €7,00, en zal nu vast niet veel duurder zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100