kan ik met een Kazachstaanse paspoort en een nederlandse verblijfsvergunning naar Londen?

Ik ga van school voor 1 dag naar londen en ik weet niet of ik hiermee toegelaten woord.
Ik blijf daar van 10:00 tot 23:00.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Met een geldig paspoort word je toegelaten; maar omdat je met school reist, word je sowieso al toegelaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de zekerheid zou ik je paspoort overigens wel meenemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je dit zeker? Het verenigd Koninkrijk is geen Schengen land!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie mijn link;
No Member State can require a visa of a school pupil from a Non-EU Member Country: who is resident in another Member State;
and seeks to enter its territory either for a short stay or for transit purposes, provided that he fulfils the conditions described in the Decision.
Volgens visum.nl moet je een visum aanvragen. Je Nederlandse verblijfsvergunning geldt alleen voor de Schengen landen en dat is Groot Brittannië niet