Ik moet naar Cornwall, hoe kan ik het best reizen?

Voor vliegen is verterk Amsterdam, Antwerpen, Rotterdam & Brussel een optie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
13.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft eigenlijk het antwoord al, maar waar gaat het dan om? De prijs?

Antwoorden (5)

met de auto: via Zeebrugge, kanaaltunnel, naar Felixstowe. Van daaruit heb een prachtige zuid-route all-the-way via Dorset naar Land's End. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb vaak deze bestemming genomen. Brussel zijn piepkleine vleigtuigen. A'dam heeft van die mooie fokkers. Keuze snel gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou eens kunnen googlelen welke verbinding met bijv. Bristol of Cardiff het goedkoopste is, en daar een auto huren. Of uitzoeken hoe je met het openbaar vervoer vandaar verder kan - hangt ervan af, waar in Cornwall je moet zijn : of het aan een spoorlijn ligt, of in the middle of nowhere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het een paar keer op de fiets gedaan.
Heel mooie tocht.
Of Zeebrugge Dover en dan onderlangs, of via de Cottwolds naar de Severn Bridge en dan afzakken naar Bristol en dan naar het westen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is hoe je wilt reizen.
Als ik naar je antwoordtoelichting kijk, dan heb je eigenlijk de keuze al gemaakt voor vliegen.

Je kunt echter ook met de boot. Er zijn meerdere opties voor Cornwall. Je zou met de boot van Hoek van Holland naar Harwich kunnen gaan, of van Calais naar Dover of van Oostende naar Ramsgate.

Andere mogelijkheid is het nemen van de trein (Eurostar) en dan vanuit Londen de trein nemen, dan zie je ook nog leuk wat van het land.

Kijk eens op de volgende pagina
http://cornwall.startpagina.nl/
Rechts op de pagina staat de rubriek Vervoer. Hier staan onder andere links naar luchtvaartmaatschappijen en goedkope tickets in, maar ook andere opties.

Heel veel plezier in Cornwall. Mooi gebied.