Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet naar Cornwall, hoe kan ik het best reizen?

Voor vliegen is verterk Amsterdam, Antwerpen, Rotterdam & Brussel een optie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
13.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft eigenlijk het antwoord al, maar waar gaat het dan om? De prijs?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

met de auto: via Zeebrugge, kanaaltunnel, naar Felixstowe. Van daaruit heb een prachtige zuid-route all-the-way via Dorset naar Land's End. Veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb vaak deze bestemming genomen. Brussel zijn piepkleine vleigtuigen. A'dam heeft van die mooie fokkers. Keuze snel gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou eens kunnen googlelen welke verbinding met bijv. Bristol of Cardiff het goedkoopste is, en daar een auto huren. Of uitzoeken hoe je met het openbaar vervoer vandaar verder kan - hangt ervan af, waar in Cornwall je moet zijn : of het aan een spoorlijn ligt, of in the middle of nowhere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het een paar keer op de fiets gedaan.
Heel mooie tocht.
Of Zeebrugge Dover en dan onderlangs, of via de Cottwolds naar de Severn Bridge en dan afzakken naar Bristol en dan naar het westen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is hoe je wilt reizen.
Als ik naar je antwoordtoelichting kijk, dan heb je eigenlijk de keuze al gemaakt voor vliegen.

Je kunt echter ook met de boot. Er zijn meerdere opties voor Cornwall. Je zou met de boot van Hoek van Holland naar Harwich kunnen gaan, of van Calais naar Dover of van Oostende naar Ramsgate.

Andere mogelijkheid is het nemen van de trein (Eurostar) en dan vanuit Londen de trein nemen, dan zie je ook nog leuk wat van het land.

Kijk eens op de volgende pagina
http://cornwall.startpagina.nl/
Rechts op de pagina staat de rubriek Vervoer. Hier staan onder andere links naar luchtvaartmaatschappijen en goedkope tickets in, maar ook andere opties.

Heel veel plezier in Cornwall. Mooi gebied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding