Wat moet je beslist gezien hebben als je naar Londen gaat?

Over een aantal weken gaan wij naar Londen toe 4 dagen en ik zou graag van jullie willen weten wat ik echt moet zien als ik in Londen ben!

Weet jij het antwoord?

/2500

Buckingham Palace, Trafalgar Square, Big Ben & Houses of Parliament, Tower Bridge, enz. Er is nog veel meer te zien, maar dat valt me zo meteen wel in nadat ik erover heb kunnen nadenken. Toegevoegd na 3 minuten: Madame Tussauds Toegevoegd na 5 minuten: London Eye, Westminster Abbey, St. Paul's

Ik mis in dit rijtje de London Dungeon nog! Een soort van spookhuis waar je doorheen loopt langs allerlei horrortaferelen uit de Londense geschiedenis, uitgebeeld door acteurs. Zo komt onder andere het verhaal van Jack the Ripper en Sweeney Tod (die gesjeesde kapper, gespeeld door Johnny Depp in de gelijknamige film) voorbij. Verder zijn er nog een aantal kleine extra attracties ingebouwd, zoals een spiegeldoolhof helemaal in het begin en een mini-wildwaterbaan waarin je in een bootje achteruit van een waterval afglijdt. Ook in de kapsalon van Sweeney staat je trouwens nog een leuke verrassing te wachten....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100