Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn er allemaal voor leuke dingen te doen in Denver, Colorado, USA?

Ik zit hier vast tot en met dinsdag door die *** stofwolk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan naar de US Mint, kijken hoe ze muntgeld maken,

Denver Art Museum, voornamelijk Native American art, maar ook een goede collectie Europese Meesters

State Capitol, precies een mile high

Denver Botanic Gardens, dikke 33.000 planten

en je kunt je klem zuipen bij Coors Brewery (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou, bij voorbeeld, een onderzoekje kunnen doen voor goeie vraag naar wat er allemaal voor leuks te doen is in Denver.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik zou zeggen ga erzelf opuit.
Kun je daar een auto huren,doe dat dan er kijk waar je terecht komt.
De stad uit,en het platteland op,kijk eens hoe de mensen daar leven.
De plekken bekijken die jij graag wilt,en niet gestuurd worden,maar zelf ontdekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou precies ook mijn antwoord zijn geweest....Elk plaatsje met een grappige naam opzoeken, elk weggetje inslaan wat er aanlokkelijk uitziet...Volgens mij is Colorado één van de mooiste staten, mét Wyoming en Montana.
Een gouden kans om te gaan ontdekken....
In Denver zelf is volgens mij weinig te doen behalve shoppen bij de WallMart....
Vanuit Denver kun je vrij makkelijk naar Boulder rijden. Boulder is best een mooie stad die ook wat historie heeft (voor West-Amerikaanse begrippen oeroud). En vanaf Boulder is het niet al te ver rijden naar de Rocky Mountains. Ga lekker een dagje wandelen zou ik zeggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding