Moet ik Amerikaanse Dollars meenemen naar Cuba omdat de Cubaanse mensen daar misschien erg blij mee zijn om Amerikaanse goederen mee te kopen?

Op Cuba worden nog steeds bijna alle Amerikaanse dingen geweigerd. Ik hoorde dat mensen in illegale winkels toch Amerikaanse spullen kunnen kopen. Schaars goed want dat hebben ze normaal niet in de winkels. Is het daarom slim om dollars mee te nemen om de lokale bevolking mee te betalen als je bij hen thuis mee eet bijvoorbeeld zodat zij daar weer schaars goed mee kunnen kopen? Of moet ik mijn Amerikaanse dollars maar beter thuis laten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee daar heeft niemand wat aan. Je moet de cuc hebben dit is de Cubaanse munt voor toeristen en voor de lokale bevolking om luxe artikelen te kopen die kan je alleen in Cuba krijgen overigens. Dollars word trouwens ook 10% boete op gerekend bij het omwisselen blijft toch de vijand hè . De cup de peso's voor de lokale kan en mag je als toerist niet eens in bezit hebben trouwens maar die heeft ook weinig waarde

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100