is het veilig om te zwemmen in de zee in sharm el sheikh(egypte)? vanwege te haaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Antwoorden (4)

Niet alle stranden hebben haaiennetten, die met netten zullen veiliger zijn dan die zonder netten, maar alle risico's uitsluiten kan je nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er zelfs mijn grote teen nog niet in het water stoppen.....

"Men" kan wel zeggen dat het veilig is, want er hangen natuurlijk enorme financiële inkomsten vanaf. Maar ik zou het risico niet nemen, hoe aantrekkelijk het strand en de zee daar ook zijn. Kies een alternatief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, wat is veilig! Pas nog in 't nieuws:
"Een vrouw verloor haar hand een andere vrouw verloor haar been in het populaire Sharm el-Sheikh op dinsdag en gisteren...."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben daar met mijn familie op vakantie geweest en wij hebben daar wel haaien gezien. Waar wij zaten waren er haaiennetten. Op de 3e dag lagen wij aan het strand en er was een toerist zo dom geweest om verder te gaan dan de netten.. Tja en toen stond 5 minuten later het hele strand naar hem te kijken hoe hij uit het water gered moest worden omdat ie gebeten werd.. Niet heel ernstig maar de geruchten gingen rond dat ie een hap uit zijn been had en het niet meer te repareren was.. been eraf.

Dus... Van mij mag je, maar niet voorbij de netten? xd
Dat lijk me verstandig. :)