Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een camping, het liefst in zeeland aan het strand, waar je met vier 15 jarige kunt staan?

Toegevoegd na 1 uur:
er gaat dus GEEN volwassene mee alleen vier 15 jarige

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is het de bedoeling dat ze alleen gaan? Of gaat u zelf mee? Als ze alleen gaan is Retranchement een leuke jongeren camping in renesse.
Gaat u mee zou u in westcapelle kunnen kijken op camping het Hoekske.

Tevens is er op terschelling ook zo'n jongeren camping
er leuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ooit van Renesse gehoord? Een paradijs voor tieners! Paar kratjes er bij en je hebt er geen omkijken meer na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een camping in/bij Renesse zou perfect zijn voor die leeftijd! Ik weet niet of ze alleen gaan, of dat ze met volwassenen mee gaan.. daar zou je bij de campinkeuze dan even rekening mee moeten houden. Rondom Renesse zijn veel verschillende campings. Ik heb vroeger op camping de Brem gestaan. Prima camping voor gezinnen, niet echt een jongerencamping.. daar zijn weer andere campings voor. Maar wel een perfecte ligging! Fietsen mee en je fiets zo het centrum in waar het super mooi uitgaan is voor die leeftijd. Fiets je de andere kant op, dan sta je binnen 10 min aan een heel mooi strand.

Hier de link van camping de Brem, de gezinnencamping..

Camping Duin en Strand en camping De Elzenhof zijn jongerencampings.
Succes met kiezen en fijne vakantie alvast!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat er geen volwassenen mee gaan. Het woordje 'met' in je vraag was een beetje misleidend;).
Dan is het de vraag wat die kinderen aankunnen en wat ze leuk vinden. Ik weet niet wat voor een types het zijn en van wat voor een camping ze houden natuurlijk. Let er wel op dat je met jongeren onder de 18 soms niet 'onder begeleiding' op een camping mag staan.

Er zijn nog een heleboel andere plekken in Zeeland wat prima is natuurlijk, maar Renesse is wel the place to be voor die leeftijd lijkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Renesse.... de Costa Brava van Nederland voor pubers die nog niet naar het buitenland op vakantie mogen van hun ouders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens naar camping de Duinhoeve in Burgh Haamstede.
Het is een normale gezinscamping met een apart deel speciaal voor jongeren.

http://www.deduinhoeve.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding