Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (11)

Cheaptickers.nl is geloof ik goedkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn dochter in Maarssen. TUI/Arke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben vorig jaar geweest, via dreizen geboekt! Niet echt goedkoop, maar ik vertrok toen na een week na het boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ticketmaster.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergelijk de tijden en prijzen op een aantal websites zoals cheaptickets.nl, vliegtarieven.nl, expedia.nl, tix.nl

Vervolgens ga je naar de eigen website van de luchtvaartmaatschappij van je keuze. Daar kan je vaak het goedkoopst boeken (zonder de toeslagen die de tussenhandel berekend).
(Lees meer...)
Utrecht
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Exact
Kijk op budgetair.nl, atp.nl, tix.nl, cheaptickets.nl, edreams.com.

Kijk voordat je boekt ook altijd op de website van de maatschappij zelf! Die zijn soms goedkoper.

En als je een stopover in Reykjavik wil maken, kijk op Icelandair.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.momondo.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op schiphol.nl en vul je gegevens in en dan krijg je verschillende aanbiedingen van verschillende maatschappijen .
En je kunt ook nog je zoekopdracht verfijnen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtstreeks bij KLM of een andere maatschappij die op NY vliegt. Tip : Newark is vaak heel goedkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon NYC (Alle luchthavens) selecteren. Soms is JFK goedkoper dan EWR(Newark).
Daar kun je niet een eenduidig antwoord op geven. Soms is reisorganisatie A het beste, soms reisorganisatie B. Is ook afhankelijk of je non stop wilt vliegen, vanaf welke luchthaven je wilt vertrekken en welke luchthaven je wilt aankomen.

Op http://www.lowcosttickets.nl kun je niet boeken, maar ze geven wel goede informatie waar je kunt boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer cheaptickets.com , maar check ook altijd bij de maatschappij zelf of kijk op de website van bijvoorbeeld Schiphol of één van de luchthavens van New York zelf.
Voor hotels kan je o.a gebruik maken van booking.com.
Wil je excursies boeken, kijk dan eens op www.viator.com.
Bij www.tripadvisor.com kan je diverse hotels op zoeken en bijbehorende reviews van gasten.
Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding