Hoe lang duurt een vlucht naar Texas? (8088 km)

Ik kan alleen maar vinden dat het 8088 km is met het vliegtuig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.8K

Antwoorden (6)

Een verkeersvliegtuig vliegt ca. 900km/u.
Dan kom je ongeveer op 9 uur vliegen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan niet, want ik vloog 4500KM en deed daar 9:45 uur over.
Reddie
12 jaar geleden
Ik had het natuurlijk over non-stop vliegen. Niet over inchecken, tussenstops etc. En sommige kleinere vliegtuigen vliegen langzamer.
Zoals bovenstaande zegt komt het inderdaad neer op tussen de 9 uur en de 11 uur.
Hou dan ook rekening met het tijdsverschil.

Als je eenmaal aankomt in Texas is het zo vroeg dat volgens de klok er geen enkele seconde is verstreken, terwijl je toch echt 9 uur in een vliegtuig hebt gezeten.
(In Amerika is het vroeger dan in Nederland. In Texas weet ik de tijdszone niet precies, maar ik geloof ergens tussen de -7 en -10 uur. Dus daar is het tussen de 7 en 10 uur vroeger)

Dat noemen ze een jetlag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ja het is zeven uren vroeger in Texas.
Reddie
12 jaar geleden
De vraag was hoe lang een vlucht duurt. Niet hoe laat je aankomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jetleg is het ervaren van last door het tijdsverschil, de jetleg is niet het tijdsverschil zelf, het is ook niet zeker dat je er last van zult hebben, veel mensen ervaren de reis terug (naar NL) zwaarder als heen.
Volgens deze site is het 11 uur met het vliegtuig van Amsterdam naar Austin (hoofdstad van de staat Texas):

http://www.howmanyhours.com/nl/index/Amsterdam/Austin.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Nog een kleine toevoeging, vanwege de straalstroom zal de terugreis ong 2 uur korter zijn. Reken op 10 uur heen en 8 uur terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan je makkelijk uitrekenen. je hebt zo i zo geen regstrekse vlucht vanuit NL denk aan van Amsterdam naar New york van New York naar Texas denk aan zo'n 14 uur vliegen en 3 uur overstappen. dan ben je zo'n 16 uur onderweg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schiphol Amsterdam Nederland > George Bush Intercontinental Houston Texas , directe vlucht [hoezo, kan niet?] is 11h00 op de heen en 9h45 op terug weg.
Waarom een verschil? Dat heeft te maken met de draaiing van de aarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt! Ja ik wist ook dat een directe vlucht wel mogelijk was.