Wie weet er een Motel of bed en breakfast als wij richting Bischofmais ( zuid Duitsland - Beieren ) gaan

Bij voorkeur een betaalbare overnachting, met als voorkeur een familiekamer .. Wie weet een motel of bed en breakfast op ongeveer de helft van de reis ( 4 uur ) mogelijk bij Frankfurt am Mainz in de buurt ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Op deze link kun je diverse hotels vinden van 1 ster tot 3 sterren.

http://www.orangesmile.com/booking/en/germany/mainz-bed-and-breakfast.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij de beste link.
Staan veel kleinschalige familie hotels op en allemaal vlakbij de snelweg