Wanneer is de zebra op Abbey Road het rustigst?

Op welke dag en op welk tijdstip (wel tijdens daglicht) is het bekende zebrapad op Abbey Road het rustigste? Zowel qua verkeer als qua toeristen.

Ik wil (wie niet...) daar een foto maken. Periode: begin april.

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een dag uitkiest dat het giet van de regen, dan garandeer ik je dat het redelijk rustig is :)

Het beste antwoord

Je kan volgens mij het beste op een maandag een foto gaan maken. De meeste toeristen zijn in het weekend in London en je kan het beste vroeg in de ochtend óf zo laat mogelijk (qua licht) in de avond.
In de link de festiviteiten in april in London.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ten eerste ik niet.
Daarnaast zou je een heldere dag moeten kiezen en dan heel vroeg daar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Abbey Road staat een webcam, dan kun je zelf even checken voor je gaat hoe het eruit ziet en polsen voor rustige momenten. Het zal er niet constant overlopen van mensen, ik ging er weleens langs met de bus en doordeweeks was het gewoon net zoals een andere straat. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's Nachts kan je er ook mooie en originele foto's maken EN het is er dan rustig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Al moet je er dan wel door de weeks zijn en niet in het weekend als iedereen aan het stappen is.