Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is de zebra op Abbey Road het rustigst?

Op welke dag en op welk tijdstip (wel tijdens daglicht) is het bekende zebrapad op Abbey Road het rustigste? Zowel qua verkeer als qua toeristen.

Ik wil (wie niet...) daar een foto maken. Periode: begin april.

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
656
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een dag uitkiest dat het giet van de regen, dan garandeer ik je dat het redelijk rustig is :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan volgens mij het beste op een maandag een foto gaan maken. De meeste toeristen zijn in het weekend in London en je kan het beste vroeg in de ochtend óf zo laat mogelijk (qua licht) in de avond.
In de link de festiviteiten in april in London.
Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ten eerste ik niet.
Daarnaast zou je een heldere dag moeten kiezen en dan heel vroeg daar zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Abbey Road staat een webcam, dan kun je zelf even checken voor je gaat hoe het eruit ziet en polsen voor rustige momenten. Het zal er niet constant overlopen van mensen, ik ging er weleens langs met de bus en doordeweeks was het gewoon net zoals een andere straat. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's Nachts kan je er ook mooie en originele foto's maken EN het is er dan rustig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Al moet je er dan wel door de weeks zijn en niet in het weekend als iedereen aan het stappen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding