Hoe verwijder ik de worm op facebook??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er eens mee vissen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flauw,men zegt dat het verstand met de jaren komt!
Kimath
13 jaar geleden
welke worm? ik heb nergens last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
facebook worm krijg je als je een bericht opent van een vriend met als titel lees FF mijn geheime bericht en dit is FF iets tussen ons,zeker niet openen je vriend heeft dit dus ook geopend en het virus gekregen. Met gevolge dat je zinsbouw helemaal door elkaar wordt gesmeten en woorden worden toegevoegd dat jezelf niet hebt geschreven!
Kimath
13 jaar geleden
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal er op letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan.

Het beste antwoord

Ik stelde "ga er maar eens mee vissen" als grapje, maar gaf daarbij niet de volgende site aan. Nu dus wel de goede hoop ik. kijk eens op: http://www.compucated.be/vista/facebook-en-myspace-virus-koobface-verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik wel begrepen,ok.

Andere antwoorden (1)

Dat moeten de beheerders van facebook zelf doen. Wat ik er van begrijp is het best moeilijk. Zet in ieder geval je privacy instellingen zo hoog mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Grtjs