Onder welke categorie vallen vragen over het gebruik van een(mobiele) caravan?

recreatie, vervoer of vakantie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

gebruik tijdens vakantie onder vakantie
Gebruik als recreatie woning onder recreatie
Gebruik tijdens het rijden onder voervoer

Dat is mijn inschatting.

Toegevoegd na 9 minuten:
waarom wordt dit gemint?
Er is een serieus verschil of je vragen hebt over het onderstel en stabiliteit in de bergen dan als je vragen hebt over de indeling van een caravan of vergunningen voor permanente bewoning. Dat zijn verschillende categorien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dit kun je gewoon onder vakantie zetten
categorie is niet zo heel erg belangrijk en mochten de mods het niet goed vinden verplaatsen ze de vraag wel hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je dat de "mods"dit weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de mods die weten wel of de vraag in een bepaalde categorie passen
als hij in meerdere past en je hebt hem in 1 van die gezet laten ze hem gewoon staan
Ik zou zeggen, alles op wielen valt onder vervoer.
13 jaar geleden
Als het met de caravan zelf te maken heeft, zou ik eerder VERVOER dan VAKANTIE kiezen, omdat het hoofdonderwerp dan je vervoermiddel is en niet wat je ermee gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het eens met Jelle, ligt aan de vraagstelling. Kortom je zou vragen bij meerdere categorieen kunnen onderbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het onder meerdere categorieen kan dan verdient de catgeorieindeling verbetering en opheldering