Kun je vliegticked boeken zonder een visum in bezit te hebben?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Amadea
6 jaar geleden
Ja, als voor het land waar jij naartoe wilt vliegen geen visum nodig is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Haha dat snap ik! Maar ik ga naar Australie. Kan ik dan boeken zonder visum?
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Ja dat kan.
paulus811
6 jaar geleden
Het is wel handig om zeker te weten dat je een visum krijgt vóórdat je een ticket boekt, tenzij je het gratis kunt annuleren. Ik zou eerst zorgen voor een visum, al is dat voor het vliegen niet van belang. Pas aan de poort van Australië moet je het kunnen tonen.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan prima. Je hebt wel kans dat je het visum moet laten zien voordat je het vliegtuig in mag.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je naar Belgie gaat heb je geen visum nodig......