Hoe kan ik ervoor zorgen dat er geen berichten te lezen zijn in het vergrendelscherm van mijn iphone ?

als ik mijn iphone 5 vergrendel en iemand stuurt me een bericht , is dit zichtbaar terwijl mijn telefoon is vergrendeld. Dit vind ik eigenlijk wel raar , want het is toch een stukje privacy. En dit geldt ook voor sms'jes , gemiste oproepen enz. Hoe schakel ik dit uit ? Dus dat als ik een whatsapp bericht ( of sms enz) binnenkrijg , terwijl de iphone vergrendeld is , het bericht niet te lezen is , tenzij je de iphone ontgrendeld. Ik stoor me hier aan , maar weet niet hoe dit te verhelpen is . Dus graag hulp zodat ik mijn berichten voor mezelf houdt!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Antwoorden (2)

Door naar instellingen te gaan, dan vergrendelscherm of privacy, en daar uitzetten dat je berichten te lezen zijn op het vergrendelscherm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat stel je in je berichten centrum in . Je kunt kiezen voor stroken met de eerste regel of alleen waarschuwingen of helemaal niks . Dus dan weet je ook niet dat er een what'ap is . Maar degene naast je op de bank ook niet . :) dus ga naar je instellingen en vink dat allemaal aan en af en geef aan mail wel of niet weer bericht enz. Succes .