Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er geen berichten te lezen zijn in het vergrendelscherm van mijn iphone ?

als ik mijn iphone 5 vergrendel en iemand stuurt me een bericht , is dit zichtbaar terwijl mijn telefoon is vergrendeld. Dit vind ik eigenlijk wel raar , want het is toch een stukje privacy. En dit geldt ook voor sms'jes , gemiste oproepen enz. Hoe schakel ik dit uit ? Dus dat als ik een whatsapp bericht ( of sms enz) binnenkrijg , terwijl de iphone vergrendeld is , het bericht niet te lezen is , tenzij je de iphone ontgrendeld. Ik stoor me hier aan , maar weet niet hoe dit te verhelpen is . Dus graag hulp zodat ik mijn berichten voor mezelf houdt!


Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door naar instellingen te gaan, dan vergrendelscherm of privacy, en daar uitzetten dat je berichten te lezen zijn op het vergrendelscherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat stel je in je berichten centrum in . Je kunt kiezen voor stroken met de eerste regel of alleen waarschuwingen of helemaal niks . Dus dan weet je ook niet dat er een what'ap is . Maar degene naast je op de bank ook niet . :) dus ga naar je instellingen en vink dat allemaal aan en af en geef aan mail wel of niet weer bericht enz. Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding