als ik geen beltegoed heb,betaal ik dan nog steeds voor inertnet via blackberry netwerk?

ik heb geen abbonement ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je geen beltegoed hebt, dan is het mijns inziens ook niet mogelijk om gebruik te maken van het internet of andere betaalde diensten. Bij prepaid geldt, dat op ook echt op is. Zij kunnen dus achteraf geen rekening sturen of iets dergelijks, want je hebt in feite geen contract.

Als het goed is moet de telefoon aangeven dat je geen gebruik meer kunt maken van het internet wanneer je geen tegoed meer hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is dus het probleem,ik kan dus wel gebruik maken van internet,dus de vraag is of ik moet betalen als ik er weer geld opzet,maar volgens jouw niet dus?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prepaid staat letterlijk voor: vooruit betalen voor diensten. Je betaalt een bepaald bedrag vooruit (beltegoed) en van dat bedrag kun je gedurende tijd gebruik maken. Een van de voordelen van Prepaid is, dat mensen achteraf geen gepeperde rekening op de mat krijgen. De provider dient haar zaakjes zo voor elkaar te hebben, dat betaalde diensten alleen gebruikt kunnen worden met voldoende tegoed. Het lijkt mij dan ook zeer onwaarschijnlijk dat er na opwaarderen geld afgetrokken gaat worden. De volgende tekst staat letterlijk op de websites van verschillende aanbieders: - Eenvoudig aan te schaffen via sms
- Geen onverwachte kosten achteraf
- Betalen vanuit je beltegoed Wil je 100% zeker zijn dat er geen fout is gemaakt, dan zou ik gewoon contact opnemen met je provider.
Beltegoed op betekent niet dat je datategoed op is...dit kan nog even doorlopen .kijk je gebruiksaanwijzing even na...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra je beltegoed op is kun je geen gebruik meer maken van de diensten die normaal van je beltegoed afgaan.
Je kunt dan dus ook geen internet gebruiken, wat je niet gebruikt hoef je niet te betalen.