Dat maakt voor het apparaat niks uit - precies dezelfde functies op het toestel worden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zal niet zo veel uitmaken, het enige wat ik kan bedenken is dat je een paar toetsen meer indrukt als je iemand probeert te bellen. Dus dat zou iets duurder zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, dus meer tijd waarin stroom wordt verbruikt. Het toestel is immers actief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, alleen als je een beetje snel bent geeft dat geen grote verschillen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachten totdat er wordt opgenomen, kan helaas niet snel.
Maar zeker veel extra zal het niet zijn. Ik vermoed dat de vraagsteller dat ook wel kan begrijpen. Dus moet je letten op de kleintjes.
Bellen! Omdat je dan ook nog het nummer moet draaien en moet wachten totdat er wordt opgenomen.

Ophangen doe je vaak gelijktijdig.

Toegevoegd na 12 minuten:
Bovendien verschilt het stroomgebruik per toestel en de beller en de gebelde hebben natuurlijk een verschillend toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk gebeld worden, vanwege het feit, dat als je gebeld wordt, vaak een tril is ingesteld en meestal ook nog een geluid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heft mooi het effect op van het intikken van cijfers tijdens het zelf-een-gesprek-beginnen... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is intikken van cijfers niet haast antiek geworden? :P (althans richting bekenden)
Maakt niet veel uit denk ik.