Kan ik mijn gratis 50GB opslag voor Dropbox ( samsung actie ) weer verlengen met nog 2 jaar wanneer ik een nieuwe Samsung toestel koop ( BV de S5 )?

Ik heb 2 jaar geleden 50gb aan opslag gekregen van Dropbox wegens het aanschaffen van een Samsung toestel. Dit is een promotie voor 2 jaar. Kan ik deze verlengen met weer aanschaffen van een Samsung toestel, bijvoorbeeld de S5?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat die vlieger niet opgaat (toch proberen niet geschoten is altijd mis)
maar hoogstwaarschijnlijk kan je die niet onder dezelfde accountnaam of emailadres toevoegen of aanmaken.(vergroten)
toch zeker proberen maar denk dat je foutmelding krijgt.
dropbox is ook niet gek meestal kan je echt geen 2 promoties achter elkaar plakken

je kan het probleem wellicht wel oplossen door een nieuwe account (met ander email adres) te maken en daarna naar het oude account te linken. dat mag lijkt mij wel
maar uiteindelijk zal je oude account waarschijnlijk terugvallen naar de gratis versie

En je hebt, denk ik ,het probleem dat je onhandig moet switchen tussen ID
als android ongeveer werkt zoals de appstore en icloud (waar ik verder geen ervaring me heb) (ik heb apple)
Dan heb je 2 device met 2 verschillende accounts wat niet altijd even handig en verstandig is met app aankopen en waar je data terecht komt.
capthavoc