Ik heb een Nokia 5800 xpressmusic en mijn vraag is :weet iemand of ik bij deze telefoon ook mijn berichten kan beveiligen met een pin-code????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Haha, toevallig wilde ik dit gisteren ook weten en heb ik daarom wat op het internet gezocht. Conclusie: nee, je kunt niet zomaar je berichten met een code beveiligen met een Nokia telefoon. Wel is het mogelijk om je telefoon elke keer als hij uit de vergrendeling komt om de code te laten vragen, via instellingen>telefoon>toetsenblokkering, maar niet specifiek de berichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan berichten ook in een aparte map plaatsen.
geef de map een schuilnaam.
ga naar inbox tik 1 x op een bericht ,klik op opties, klik op verplaatsen naar map en dan kan je gelijk de naam van de map toevoegen.