Hallo, ik krijg mischien een blackberry met 500 mb internet. Redt ik het daarmee? is dat genoeg? Groetjes, kim

ik zal dan vaak op ping zitten en dat is ook internet. En twitter en youtube. ik ben bang dat ik dat niet redt met 500 mb internet. want ik ga heel veel op internet zitten.
Groetjes, kim

Weet jij het antwoord?

/2500

Met 500 Mb kom je een heel eind. Je kunt je BB ook verbinden met wifi thuis. Als je dan thuis bent, springt hij automatisch op wifi en gaat het niet van je databundel af. Als je dan youtube en muziek downloaden dan gewoon thuis via wifi doet, heb je meer dan genoeg aan 500MB. Ik heb een BB zit elke dag op het internet, ping veel, heb msn er op en whatsapp en verbruik gemiddeld 100MB per maand. Youtube vreet data dus die zou ik niet gebruiken buitenshuis als je niet via wifi kunt internetten. Dan heb je echt genoeg aan 500 MB. Veel plezier met je BB :-)

Ja hoor, alles wordt voor BlackBerry verkleind. Dus de filmpjes die je bijvoorbeeld download worden in een veel kleiner formaat gedownload dan als je het op een laptop zou downloaden. Een groot deel van de webpagina's hebben ook een mobiele site, zoals bijvoorbeeld Hyves. Dit kost je maar een paar KB en 1 MB bestaat uit 1024 KB. Dus daar kom je een heel eind mee. En als je WIFI thuis hebt, stel je op je Blackberry in dat als je thuis bent je automatisch wordt aangemeld op je WIFI-punt. Zo kost het je niks aan jou 500 MB als je op internet komt maar maak je gebruik van de WIFI.

Bronnen:
ikzelf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100