Hallo, ik krijg mischien een blackberry met 500 mb internet. Redt ik het daarmee? is dat genoeg? Groetjes, kim

ik zal dan vaak op ping zitten en dat is ook internet. En twitter en youtube. ik ben bang dat ik dat niet redt met 500 mb internet. want ik ga heel veel op internet zitten.
Groetjes, kim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Met 500 Mb kom je een heel eind. Je kunt je BB ook verbinden met wifi thuis. Als je dan thuis bent, springt hij automatisch op wifi en gaat het niet van je databundel af. Als je dan youtube en muziek downloaden dan gewoon thuis via wifi doet, heb je meer dan genoeg aan 500MB. Ik heb een BB zit elke dag op het internet, ping veel, heb msn er op en whatsapp en verbruik gemiddeld 100MB per maand. Youtube vreet data dus die zou ik niet gebruiken buitenshuis als je niet via wifi kunt internetten. Dan heb je echt genoeg aan 500 MB.
Veel plezier met je BB :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord! Dit was alles wat ik wou weten. dankjewel. Groetjes Kim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank veel plezier ermee, en je hebt 500 MB dat betekent denk ik dat je hem van HI of KPN hebt. Als het goed is kun je ook instellen dat je dan een sms krijgt als je 75% van je data verbruikt hebt. Dan kun je op tijd wat voorzichtiger zijn met surfen op internet enz tot je nieuwe maand weer begint. Pingen verbruikt verder heel weinig, voor 1 MB kun je 200 berichten sturen dus dat kun je gewoon blijven doen tot het einde van de maand dan.