hoe ken je het snelste je contacten van je telefoon naar je andere telfoon krijgen

Ik hen een samsung galaxy note 2 en wil nu al me
Contacten naar me nieuwe Samsung galaxy note 3 hebben wie weet hoe je dat het snelste kan doen want als ik het hand matig in mlet voeren duurt het te lang

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je hoeft daar helemaal niets aan te doen. Zodra je hetzelfde gmail-account opgeeft op je nieuwe telefoon, vliegen al je contacten je telefoon binnen.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mits hij zijn contacten op die manier ook synct. Dit kun je namelijk uitzetten. Veel toestellen bieden die optie ook bij het opstarten.
Als je een geheugenkaart hebt kan je ze op de geheugenkaart zetten en de geheugenkaart in je nieuwe telefoon plaatsen. Je kan ze ook op je computer opslaan en dan overplaatsen op je nieuwe telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk in je synchronisatieinstellingen of je contactgegevens gesynchroniseerd worden. Je kan evt. ook naar je Gmail gaan via de browser op je computer en kijken of je daar alles bij je contacten ziet staan. Is dat het geval, dan kun je gewoon je simkaart overzetten, je google-account-gegevens invullen in je nieuwe telefoon, waarop alle contactgegevens automatisch gedownload worden van de Google server.

Zie je ze niet in je Gmail staan, en staat dus synchroniseren op je Note 2 uit, dan moet je dat even aanzetten en de boel synchroniseren. Maar waarschijnlijk deed je dat al zonder dat je het wist...